Martijn Barten is eigenaar van MOI Online. Martijn Barten heeft jaren ervaring in het combineren van revenue management met (online) marketing strategieën.
Martijn bedenkt, ontwikkelt en implementeert nieuwe concepten zoals:
Mijnonlineidentiteit.nl; een website die praktische informatie geeft over hoe particulieren en professionals hun online identiteit kunnen managen. Jaarlijks bezoeken meer dan 7000.000 unieke bezoekers de website.
Martijn schrijft over online marketing strategieën waarmee particulieren, (zelfstandige) professionals en bedrijven zichzelf kunnen positioneren. Hij heeft o.a. de volgende blogartikelen geschreven:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Wil je meer marketing gerelateerde artikelen lezen geschreven door Martijn Barten, bekijk dan ook eens de websites Mijn Online IDentiteit, ZZPermee.nl of Reputatie.Management.
Emerce.nl, Dutch Cowboys, Marketing Tribune, Nederlands Dagblad, Socialmedia.nl, Customer Talk, Managers Online, ICT Magazine, Automatiseringsgids.nl, Frank.News, Emerce.nl, ICTmagazine.nl, Socialmedia.nl, Frank.News en Customer Talk.